torsdag 22 mars 2012

Farfar <3

Så ont det gör när någon när och kär inte mår bra.
  Farfar fick en hjärtinfarkt igår och ligger nu på hjärtintensiven.
Känslan är obeskrivligt hemsk samtidigt som jag är glad att han kämpar på.
Tårarna kommer när jag tänker tillbaka på alla fina minnen jag har från min uppväxt. Allt jag fått uppleva tillsammans med honom och farmor med för den delen. Dom har haft en stor betydelse för mig alltid och min kärlek till dom är obeskrivlig.
 
Tårarna kom när vi skulle åka hem från sjukhuset idag, då farfar tittar på mig och säger jag älskar dig Ann-Sofie.  jag älskar honom oerhört!

3 kommentarer:

  1. Dina fina ord värmer mitt hjärta.


    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, känner igen varje ord. Styrkekramar till dig.

    SvaraRadera
  3. Detta är bara ett litet tips för dig & andra bloggare..:D

    Kolla in denna sidan - Campadre!
    Du kan få gratis erbjudande upp till 75% :) Du kan hitta urläckra saker på sidan. :)
    Du kan bara klicka på länken för att komma till sidan -

    http://campadre.se/tipsa/833729

    SvaraRadera