tisdag 14 februari 2012

Förlåt min frånvaro...

Hej mina kära...

Nu har jag varit frånvarande någon dag igen. Det har varit så mycket att tänka på och göra. Har dessutom blivit förkyld och har tandvärk, så det har tyvärr varken funnit tid eller ork för att blogga.

Det som nu händer är att jag har börjat med mina tabletter, hormonerna svallar över och jag kan ena stunden vara glad, å andra stunden vara helt galet arg och ledsen. Nu ska jag äta tabletterna till på torsdag, sen ska jag på ultraljud den 20 februari. Då hoppas vi på att jag har minst ett moget ägg att "jobba" med :-)

En annan grej som är i gång är husköp och försäljning av vår lägenhet. Vi har hittat ett underbart ställe där det finns såå mycket potential. Det är verkligen ett drömställe där vi kan se våra barn växa upp. Det finns massor av utrymme för Dennis att ha både traktor och fyrhjuling. Det finns även plats för mig att ha hästar om jag vill.
  Nu hoppas vi på det bästa, att huset blir vårt :-)

På torsdag kommet mäklaren och värderar lägenheten. Vi vill lägga ut den redan nu eftersom vi inte vet hur lång tid det tar att få den såld.

Allt rullar på, vi får se om banken ringer i veckan om definitivt besked om lånelöfte. Vi har fått ett preliminärt nu.

Håll tummarna för oss nu :-)

Happy valentines day <3

2 kommentarer:

  1. Vad kul!! Kommer ni flytta långt om det går i lås?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då max en mil utanför österby :-)

      Radera