fredag 17 februari 2012

Snorjärs...

Då var det fredag, pinade mig genom mitt korta arbetspass idag. Ögonen igensvullna på grund av att det rinner konstant i dom, näsan helt täppt. Ojojoj va snygg jag är! ;) Vissa kollegor kunde inte titta på mig utan att skratta, de bjussar ja på :)
Vi var på banken idag och jag tror att det gick bra, hon skulle kika igenom allt och göra en bokalkyl så skulle hon höra av sig nästa vecka. Eftersom mäklaren igår inte var något att ha så ringde jag en annan idag, han kommer på torsdag. Jag förklarade situationen för honom och som svar fick jag " jag ska nog klara av att sätta ett pris" Han var jättetrevlig!! Han känner dessutom till vår förening sen tidigare och har sålt lägenheter här förr.

Skulle ha jobbat den här helgen, men eftersom vi ska på husvisning i morgon så är Fia snäll och jobbar åt mig. Sen har jag två andra kollegor som var så snälla och ställde upp och jobbar istället för mig på söndag. Kanske för att dom tyckte synd om mig, eller kanske för att skona allmänheten mot en snörvlande österbybo ;) 
Nu ska jag vila upp mig inför morgondagen och hoppas också på att vara frisk till på måndag när jag ska på ultraljud :)

Trevlig helg på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar