lördag 4 februari 2012

Iskallt...

Ännu en dag är snart slut, vart tar alla dagar vägen? En väldigt iskall dag har det  iallafall varit. Det är ju tur att man jobbar inomhus ;-)
Vill tacka den smarta person som uppfann motor/kupevärmaren, det var 21 minus i morse när jag åkte till jobbet. Då är det skönt att både motorn och kupén är varm!
  Har nyligen kommit hem från stallet, två gubbar med istappar i skägget ville komma in. Trots ullstrumpor termobyxor  med mera höll jag på å frysa ihjäl.
  På vägen hem fick jag hämta min magsjuka sambo som legat på soffan hos päronen hela dagen. Till en början var jag tveksam om han ens skulle få följa med hem, med risken att jag ska bli sjuk. Men så elak vill jag ju inte vara. Istället så ligger han nu i karantän i sovrummet och jag själv ligger på soffan och kollar på Melodifestivalen. :-)

Ha en fortsatt härlig lördag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar