fredag 10 februari 2012

Hipp hipp hurra...

Efter två timmar på jobbet sa magkatarren ifrån på skarpen. Vidrigt ont gör det när värken kommer. Åkte hem och tog medicin och sov några timmar. Sen var jag så pass pigg att jag kunde åka och gratta min kära mamma på födelsedagen.
  Där bjöds vi på smörgåstårta, ingen smörgåstårta är så god som mammas.
  Nu väntar en ledig helg, med ingenting planerat rätt skönt tycker jag. På söndag börjar jag med mina piller, (pergotime) i fem dagar ska jag äta dom. Bokat tid för ultraljud den 20 februari. Nu kör vi så det ryker :-)

Idag har vi anmält oss till husvisning som äger rum nästa lördag. Ska bli spännande och se i verkligheten. Jag hoppas att allt går vår väg nu, både när det gäller husköp och barn. Huset är verkligen ett perfekt ställe att bilda familj i :-)

Puss o kram

1 kommentar: