torsdag 5 januari 2012

Bebisprylar och Linedance...

Eftersom mina axlar värker, den ena värre än den andra så fick L rida med Moa idag. Jag tar mig en värktablett och följer med Elin till stan. Nu ska det handlas bebis grejer :) Lilla liten kommer i februari så det börjar bli dags att inhandla nödvändiga saker så som kläder, spjälskydd, blöjor, våtservetter, salva,napp, nappflaska ifall amningen inte fungerar. Ja listan kan göras milslång.
  Det ska bli så kul att få gå omkring att kika på saker till deras lilla skrutt, det finns så mycket fint och välbehövligt. Vi får kika på lite neutrala saker eftersom vi inte vet vad som gömmer dig där inne i magen, en pojke eller flicka? :)

Förhoppningsvis känner jag mig bättre i axlarna ikväll, i så fall ska jag åka iväg för att prova på linedance :) Det är Lena som jag rider med som anordnar det. Det ska bli spännande, känner jag mig själv rätt så fäller jag nog krokben på mig själv rätt fort, inte nog med att jag är klantig jag har ingen som helst taktkänsla heller. Men det bjuder jag på :)

Nu ska jag svepa kaffet, Elin kommer snart och hämtar mig.

Puss & Kram

3 kommentarer:

  1. det är så roligt att köpa saker! men det finns så mycket skit som man egentligen inte behöver.

    jag kan rekommendera icas/coops torra tvättservetter, med någon droppe olivolja och ljummet vatten är de mycket mer skonsamma mot bebisens hy än våtservetter.
    å inotyol salva mot röda rumpor! :)

    SvaraRadera
  2. Det är i mars den lilla kommer Annso ;)

    SvaraRadera
  3. Nämen ja har fattat februari ;P sorry ;)

    SvaraRadera