måndag 9 januari 2012

Full frys...

Igår kunde jag tyvärr inte skriva något inlägg. Kom hem från jobbet och ser fram mot att lägga mig och titta på tv. Slår mig ner i soffan och upptäcker att bodde internet och tv inte fungerar. Pratar med grannen och en annan kompis  som bor i grannbyn. Det var lika hos dom, snacka om att man kan bli galen över dessa tekniska grejer.... Hur som helst, nu funkar tvn och jag ligger och tittar på full frys.  Herregud så kul Edvin är :-) Han är så "Intelichent" som han själv skulle säga.

Det är full frys både på tv och ute :-) Tyckte synd om  Moa och hennes mamma, dom hade inte tillräckligt med kläder på sig så dom tappade nog  känseln både här och där när dom stod å väntade på att Arpart skulle gå på.

Tanken var att vi skulle åka och träna med kusarna. Men mitt stora hjärta hade andra planer.  Han vägrade helt enkelt att kliva på transporten.  Medans Putte stod snällt inne i transporten och väntade på sin bror, så stod Arpart som fast i marken. Åja några steg tog han väl framåt, men det vart fler steg åt sidan och bakåt..
  Vi bestämde oss tillslut för att lägga ner och rida hemma. 
  Nya tag om två veckor, vi får ta och lastträna.

Nu kom Dennis hem, han har varit och hämtat ut nya kläder och skor via firman. Måste visa en bild på skorna, det sitter en knapp på plösen. Den vrider man på så spänner man snöret. Trycker man in den så "knyts" dom upp..  Hur svårt är det att knyta ihop två snörändar? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar