söndag 29 januari 2012

Söndag...

Då var den här helgen till ända, jag har haft det så mysigt och roligt med ungarna. Var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort i helgen. Måste bara dela med mig av vad Jennifer (12år) sa till mig när hon försökt förklara något som jag inte fattade. " Ahmen de märks att du är släkt med mamma, aa ni är ju lite speciella alltså" Jag höll på å bryta ihop när hon sa det haha...

Om nån timme kommer min lilla gubbe hem från Sälen också, som jag längtat :) Man är ju inte van att vara ifrån varandra mer än när vi är på jobbet i princip. Under tiden ska jag kolla på mina favoriter på tv, Jamie Oliver och Per Morberg, Under reklamerna kollar jag även efter inspiration på internet, jag har en förkärlek till gamla saker "shabby Chic" Har två stycken sidor som jag hittat på som har massor av fint http://www.vackertivitt.webshoponline.se/ & http://www.antikvit.com/sv/ gå gärna in och kika ni också!

Just nu letar jag efter en gammal tvättbräda som jag hade tänkt ha i badrummet som prydnad. Jag har redan ett gammalt strykjärn där inne och det älskar jag, så det skulle passa så bra med en tvättbräda också.

puss på er...

2 kommentarer:

  1. Hej lilla gumman kanske farmor har en ståendes och skräpar. Resan hem från Holmsund gick bara bra. Kram från Ålbo

    SvaraRadera
  2. Ja man kanske ska kika där :-) kan ju köpa av dom... Va bra att det gick bra.. :-)

    SvaraRadera