måndag 16 januari 2012

Superbilen...

Som ni vet så blev det en miss när jag skulle besikta bilen förra veckan.
Hade ny tid idag kockan 13.10 och bilen gick IGENOM :-) känns så skönt att veta att bilen är ok . Men det är helt sjukt så nervös jag är varje gång, man ser bara skräckscenariot att man får tvåor på massa dyra grejor att fixa. . Men nu är det bara å köra på i ett år till :-) jag har haft bilen i tre år tror jag och den har gått igenom alla gånger.  Snacka om superbil :-) peppar peppar....

  Köpte ju en kitchen aid igår, den blev så poppis att gubben till och med vill baka, bara om han får sköta maskinen visserligen men ändå :-) Det kan hända att det blir lite bakning om inte ikväll så i morgon,  då är jag ledig... Uppdaterar med bilder sen tänkte jag.

Så till min mens å allt.  Väntar än på att den ska dyka upp.  Känns hopplöst till och från nu, men försöker att inte tänka på det men faan så svårt det är!!  "Det löser sig"

Nu ska jag passa på att sätta igång stereon på hög volym och dansa en sväng med dammsugare, medans karln är och grejar med annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar