tisdag 10 januari 2012

Sladdande volvosar...

Jösses så irriterande det är.  Vi bor på en kurvig gata och just vår kurviga gata, har blivit sladdgalningarnas favoritgata. Det enda man hör från morgon till sena natten är varvande motorer,  oftast från Volvo 740. 
  Men idag hör jag samma bullrande läte, fast alldeles för lång tid för att ha varit någon som sladdade förbi.  Tittar ut och där i diket står en 740, ja inte hela bilen var nere men bakdelen iaf. Runt bilen springer två småtjejer och försöker putta från olika håll medans killen sitter i och gasar. Detta lyckas inte så dom får ringa på hjälp.
  Att inte fler kört av på den här vägen förstår ja inte.  Men jag börjar lessna på dessa galningar. Så det va en skadeglad annso som tittade ut.

Från det ena till det andra.
Sitter nu och väntar på min bästa vän, han kommer och vill att jag ska klippa till honom.  Ja jag ska klippa hans hår alltså :-) Lite spännande idag också, för han har skaffat tjej och hon kommer hit så vi får träffa henne för första gången :-)

För er som undrar över min behandling så väntar jag fortfarande på min mens. Jag lovar att ni blir uppdaterade så fort det går framåt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar