torsdag 19 januari 2012

Nu har den kommit...

Nu har den kommit, den jag väntat på :) Mensen kom idag, så i morgon ska jag ta och ringa till RPC och boka tid för spolning. Nu känns det som att det kommer ordna sig snart, det är nog tredje månaden i rad som mensen kommer som den ska. Kanske har min kropp bestämt sig föt att samarbeta?? Vågar dock inte hoppas på för mycket.

Dennis har beställt pannkakor till middag idag, så på vägen hem från ridningen fick jag för mig att jag skulle koka egen sylt som vi kan äta till. Jag hade ändå bär i frysen som jag ville använda.




Nu ska jag ta och vispa ihop en pannkakssmet och börja grädda. Håller tummarna på att det kommer gå bra, jag tycker det är lite knivigt att grädda pannkakor i vanlig stekpanna, man kanske ska satsa på att köpa en pannkakslagg.
Åh förresten idag är det trorsdag och de innebär LINEDANCE :) Ska bli såååå kul!!


Puss å Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar