torsdag 5 januari 2012

Vilken dag :)...

Vilken rolig dag jag haft, kika bebisprylar med Elin på dan. Timmarna bara flög iväg när vi strosa omkring i bebisljungeln. E hittade en hel del grejer, bland annat lite kläder, en skötvästa och en babysitter. Jag måste bara rätta en detalj i förra inlägget. Av någon anledning har jag fått för mig att bebisen kommer i februari, men det är MARS och inget annat :) Vet inte vart jag fått februari ifrån men men.. Längtar tills det är min tur att handla bebisprylar, men i år ska de bli en bebis! ;)

Hade ca fem minuter på mig att byta om efter stan, sen bar det iväg till Andersbo där det var Linedance. Det var bara jag som var nybörjare, de andra har dansat i ca 10 år. Så mycket satt i deras ryggmärg, det såg så lätt ut. Snacka om att min hjärna inte hann med att skicka signaler till mina fötter. Jag fällde nästan krokben på mig själv mellan varven, men några steg sitter så det är bara att öva på de :) Det var i alla fall superroligt och verkar vara riktig bra träning.

Nu tackar jag för mig, sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar