torsdag 15 december 2011

Effektiv julklappshandling...

Drog in till uppsala i morse hade julklappar till 6 stycken kvar att handla.  Ca två timmar senare var jag hemma igen. Gillar att vara effektiv :-) Skönt att ha det klart.  Nu längtar jag tills jag får ge bort det jag köpt.  :-) jag brukar knappt kunna hålla mig ibland.  Så kanske är bra att jag handla sent :-) Nu återstår det bara att slå in allt och bråka med taperullar och andra pryttlar.  Dennis hade köpt lack så vi kan göra super fina paket i år :-)
  Blir lilla julafton med Lisa och compani först.  Sen fira julafton hos syster.  På juldagen ska vi vara med dennis familj.  Å jag ska njuta har jag bestämt.  Det är så mysigt när alla är samlade. Förhoppningsvis kommer alla vara samlade. Vi får hålla tummarna att mamma kunde byta med sin kollega.  Det är ingen riktig jul utan mamma ju.... håller tummar och tår....

Nu blir det mys med gubbe å katt resten av kvällen.. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar