söndag 18 december 2011

Falken...

Vi har kikat lite smått efter hus i Österby med omnejd. Men utbudet är inte det bästa, vi har nog egentligen alldeles för  höga krav. Jag vill verkligen inte bo mitt i samhället där husen nästan står på varandra. Jag vill bo så att jag om jag vill så kan ja gå omkring naken på gården och ingen kan se. Detta kommer aldrig inträffa ändå ;) men ni förstår kanske hur jag menar. Jag vill också att våra barn ska växa upp på en stor gård där dom kan springa omkring och inte riskera att bli påkörda av nån fartdåre.
  Vi har kommit in på ämnet bygga nytt några gånger, men aldrig så speciellt ingående. Det skulle faktiskt vara kul att bygga. Visst är det mycket jobb, men det är det nog värt i slutändan. Dessutom kan man bygga nytt för nästan samma peng som ett befintligt hus.
  Jag har hittat mitt drömhus iallafall. Nu ska jag bearbeta gubben och börja leta tomt ;)

                                  Detta hus heter Falken och kommer från Fiskarhedenvillan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar