onsdag 7 december 2011

Under filten, med inspiration i hand..

Precis kommit hem från mamma.  Var hem och vände efter jobbet, sen drog jag iväg.  Bara efter en liten bit så började det snöa och då menar jag snöa ordentligt.  Så där så om man har helljuset på så blir man som hypnotiserad av flingorna som kommer flygande mot en, likt rymdskrot. Som tur lättade det efter ett tag. Vem vet vilken planet jag hade hamnat på annars.
  Nu har jag i allafall landat på planeten hemma i soffan. Kaffet är drucket och heminredningstidningarna blir noggrannt lästa. Det finns såå mycket fint jag skulle vilja ha. Men med lite inspiration så finns det mycket man kan pyssla ihop själv också.

Kände också att brösten börjat ömma.  Det brukar betyda att mensen är på intågande.  Det vore ju rätt passande så kanske jag hinner med den där spolningen innan rpc går på julledighet.
Kommer vara första gången sen vi började försöka skaffa barn som jag blir glad över att få mens . Ja nån gång ska väl vara den första ...

Nu ska jag fortsätta inspireras...
Ha det gött!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar