fredag 23 december 2011

Juletid...

Nu har jag äntligen satt mig i soffan för en stund.  Efter att varit igång sen klockan 5 i morse.  Känner mig faktiskt lite mör. Men vad gör väl det?  Det är jul och allt har gått så himla bra på jobbet.  Så stolt över mina kollegor.  En extra julkram till en speciell kollega som fick sitt hjärta krossat så här dagarna före jul.

Har bakat nougatrutor,kolakakor med vit choklad och saffransbullar. Ska ha det med mig till min älskade syster med familj i morgon.  Det återstår bara att slänga ihop en jansson.. men det gör jag i morgon bitti. 
  Ska bli så mysigt att fira jul med familjen, men så oerhört tråkigt att mamma jobbar :( men det är som det är. 
Vi ska sova kvar hos syster, något vi inte gjort förr. Men tänk så skönt att kunna sitta och koppla av med ett glas rött när all mat är uppäten och klapparna öppnade.
  Appropå vin... är nog värd ett glas redan nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar