måndag 12 december 2011

Tändstickor & fyrkantiga ögon...

Jag skulle vilja tacka alla dom som utvecklat internet, tänk så smidigt det är att klicka på några knappar så vips har man köpt några klappar. :) Jag har ju rätt många kvar ändå, så får nog pallra mig in till stan ändå med risken att råka ut för det jag skrivit om i tidigre inlägg. Men jag har ju sparat lite tid genom att internet shoppa :)

Idag är jag så jävla trött rent ut sagt. Känns som ett gäng tändstickor skulle sitta fint för att hålla upp mina tunga ögonlock. Det får nog bli en tidig kväll, men känner jag mig själv rätt så säger det bara pling i skallen när jag lägger mig, så blir ja klarvaken. Är inte det märkligt, det är ungefär som om kroppen vill retas. Eller så är det bara så att jag har förmågan att börja analysera dagen som varit, hur kommande dagar ska planeras, för att hinna med optimalt med saker. Sen börjar man räkna timmarna tills man ska gå upp och tillslut inser man att det inte är någon idé att somna.

Hopp in i duschen..

Kraaam.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar