fredag 30 december 2011

Pannlampa på ba...

Med en varsin pannlampa på huvudet tog vi våra vackra och red ut en sväng i skogen. Det gick hur bra som helst.  Känner mig så trygg med Arpart, han är så klok och tar det så försiktigt, han går helst med näsan i marken och känner av underlaget.  Det va lite halt på sina ställen.
  Putte som igår hade superkul en hel del ovan mark skötte sig jättebra :-)

Enda nackdelen med denna tur va vårt kalla klimat. Med ullstrumpor ovanpå ett par andra strumpor var jag ändå inte varm om fötterna. Då va  vi inte ute mer än närmare en timme.  Ändå blev jag helt domnad om tåsingarna. Ni vet ju hur det känns att gå med ett par stelfrysna fötter, Ajajaj !

Nu ligger jag under filten och värmer mig och min kära sambo lagar mat :-) Hur skönt är inte det?  Å i morgon är det gubbarna som står för maten :-)

Gott nytt år :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar